Velká novoroční dieta 2011

Taky si každoročně dáváte to samé předsevzetí? Letos už opravdu zhubnu. A začnu hned 1. ledna. Tak víte co – my vám poradíme, jak na to a vy to letos zkuste znovu! Ale tentokrát s naší pomocí, skutečně a s úspěchem.

Povánoční dieta nebude účinná, dokud se nezbavíte stresu. Uvědomte si, že všechny ty předvánoční přípravy a shánění dárků už máte konečně za sebou a teď už si jen užíváte zaslouženého klidu. Máte před sebou nový rok a nejlepší způsob, jak do něj vykročit, je s úsměvem. Neméně důležitý je i pravidelný pohyb. Jen s pravidelnou pohybovou aktivitou budete úspěšně hubnout a formovat postavu, pohyb má ale i řadu dalších pozitiv.

K redukci hmotnosti a redukčnímu režimu vůbec je třeba přistupovat svědomitě. Protože neztloustneme během několika málo dnů, musíme počítat s tím, že i hubnutí bude nějakou dobu trvat. Rychlým hubnutím se vystavujeme nejen rizikům jojo efektu, ale neuváženou nebo drastickou dietou si můžeme zakládat i na zdravotní problémy. Jestliže vůbec nevíte, jak začít, raději se nejprve poraďte s odborníkem, např. s nutričním terapeutem.

Žijte v realitě

Při hubnutí je důležité stanovit si reálné cíle a nesnažit se hubnutí uspěchat. Optimální váhový úbytek by se měl pohybovat okolo 0,5 kg, maximálně 1 kg týdně. Měli bychom si uvědomit, že žádná zázračná dieta, která by fungovala bez našeho přičinění, neexistuje. A diety, které tyto zázraky slibují, obvykle nemají dlouhodobý efekt. Úspěšně hubnout totiž neznamená jen snížení hmotnosti, ale také její udržení a zabránění vzniku dalších zdravotních komplikací.

Pokračování v zimním BYLINKY REVUE